JellyPages.com

Thursday 4 August 2011

my story....hahahahah

     ^_^ harinie dah masuk hari ke 5 umat islam berpuasa....seronok dapat puasa dengan 
membe2....sahur harinie kitorang makan nasi goreng ngan telur goreng...ustaz masak nasi 
goreng sampai keluar air mata....hahahahah...penangan perencah nasi goreng punya pasal..
ustaz sampai selsema...hahahah....sahur sudah,,solat subuh pon sudah....pasnie dah tak tau
nak buat apa dah.....adooiiii,,kematian akal.... amin,ustaz ngan atok ngah baca al-Quran...
aku.....dengar je,,heheheh..dengar pon ley dapat pahala jugak kan.?? :)

     tadi  benda yang sepatut nya tak jadi,,terjadi....^_* time tu atok nak solat subuh..aku kat meja sebelah  atok....atok niat sambil tengok aku.....*usolli  fardhu........buuaahahahahahah
aku kat depan atok telah buat sesuatu perkara tanpa disedari boleh membatalkan puasa aku...benda apa aku buad..??hahahahahah..secret....pastu atok terus keluar bilik sambil
menjerit.....''wooooiiiii orang kampong,,wan ttuuuuttttt......batal puasa....''hahahahah..tapi
aku tak sengaja keyh.....hahahah.....insyaallah tak kan diulangi lagi perkara tu....heheheh....

     ngantok giler......belum tidor lagi dari semalam....nak tidur takot tak bangun pulak nak
pegi kelas pukul 9 jap g....huhuhuhu.....tapi tak kisah larh...janji aku puas men game malam
tadi.....heheheheh.....dapat hirup udara segar pagi2 nie...rasa tenang ja jiwa nie.....bila lar 
boleh balik kedah nie....nak jugak berpuasa dengan family.....mesti best,,heheheheheh.....

     ak larh....dah tak tau nak tulis apa dah....nak kacau orang dalam rumah nie pulak......@_^
nak cari salah orang pulak....asyik2 aku ja yang kena,...hahahahah.....

1 comment: