JellyPages.com

Saturday 6 August 2011

apa pon tak tawu.....heheheh

7 ramadan
dalam bilik,atas katil...hahahah
07.49 a.m ^_^

pagi yang indah dan udara yang segar yang dapat dirasai melalui lubang hidung                ini... dengan keindahan alam ciptaan ALLAH yang boleh dilihat di celah-celah langsir       bilik ku ini....hahahahah...arrrghhhhh.....bosan giler   duduk saje2 nih....saje je nak kongsi citer sikit kat korang nie....@_^

malam tadi isi masa lapang dengan dengar suara-suara sumbang budak-
budak rumah aku menyanyi...aku rasa diorang pon tak tawu lagu apa yang diorang nyanyi
hahahahahah.....pastu....semua tido dalam pukul 2 lebih..tinggal ustaz sorang je yang tak tido lagi.....so,,,pagi tadi kitorang punya sahur..ustaz masak sorang...hehehehe......
naik angin ustaz kejut kitorang tak bangun2...hihihihih..sedap tau ustaz masak nasi goreng....heheheh....jangan 
marah ea ustaz....bulan puasa ni kena banyak sabar.....^_^


aaarrrghhhh.....awal-awal macam ni  dah dahaga....atok la nih ajak kemas 
bilik siang2...time malam tak nak ajak pulak....kering tekak wey,....hahahahah....tapi tak
pe....jangan difikirkan sangat.....lepas ni nak main game lar...aku ni kalau main game
boleh lupa semua yang aku nak buat....hahahahah....budak2 rumah aku pon semua gila
game....sebab game larh kitorang tido lewat...pastu time pegi kelas....semua mengantuk....
hahahaha.....padan muka sendiri......heeeeeeeee.....


^_^ tapi walau apa jua keadaan......senyum je....heheheheh
lalalalalalalala~~~

No comments:

Post a Comment