JellyPages.com

Tuesday 2 August 2011

pengalaman baru ku.....

waaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh.......bulan puasa kali nie mencabar giler......dah tak de dah tunggu mak yang masakkan......nak makan pon kena masak sendiri.....heheheheh.....yang penting,,,,walaupun masak sendiri....budak-budak rumah boley makan,,,,yang penting,,, diorang kata sedap.....waaaaaa.....heheheheheheheh.........tapi bila nak makan je...kena bincang pasal bajet dulu.....walaupun makan ala kadar je...tetap best sebab takder sape pon merungut.....heeeeeeeeee....

 nie lar first menu kitorang time bulan puasa kat unisel nie......
nampak sedap kan?hehehehsedap taw......
arinie dah masuk hari ke 5 aku puasa tanpa family macam tahun2 lepas.....rasa cam rindu pulak kat family.....tapi nie harapan mak abah aku...diorang suruh aku belajar rajin2 untuk senang masa depan nanti......sayangs mak abah......

nie pengalaman aku paling best,,walaupun dengan membe2 baru....kitorang dah macam adik beradik dah.....apa pon berlaku tetap bersama.....heheheheh....tapi yang tak berapa best...time nak pegi kelas.....dah lar panas giler,,,kering tekak dibuatnya....heheheheh.....dalam kepala time tu,,,air...air....air......^_^ yela....aku rasa semua orang yang berpuasa rasa cam tu....dah orang lain boleh tahan tak kan aku tak boleh kan......hihihihi....

selama aku tinggal kat sini aku dah banyak belajar perkara yang aku tak penah belajar sebelum ni......terima kasih mak sebab banyak membebel suruh aku datang sini sebelum ni.....walaupun mak banyak membebel kat ak....mak tetap mak yang paling best,.....luv u mak....alhamdulillah sekarang aku dah ada sedikit yakin lar dalam diri.....@_^

pape pon...korang semua the best.........

2 comments:

  1. ha \..pada aku wlaupn aku bru knal..tpi aku da anggp korng mcm adk bradk..aku bngga ngn ko...wan..da bnyk brubah...dri ape yg aku dgr ko story kt aku...bguslah..belajarlh dri kesilapan...dgn pnglamn 2 ley wt kita lebih matang..n ko kena twu yg prjalnan aku..prjalanan ko msih pnjang...aku hrap ko brjaya kejar cita2 ko...AMIN...

    ReplyDelete
  2. heeeeeeeee......ok bro..thanks sebab sapot aku dari belakang...harap kita semua berjaya lepas nie nanty k....@_^

    ReplyDelete