JellyPages.com

Thursday 11 August 2011

time untuk kenakan orang....hahahah

@_^ harinie da masuk hari ke 12 dah berpuasa.....sekejap
je kan...macam2 aktiviti dah aku buat dengan membe baru kat unisel nie...
hari2 ada je benda mengarut yang nak dibuat....semalam time sahur diorang 
suruh aku nagn amin masak..pastu diorang semua tido...bagus betul cadangan diorang...
pastu aku ngan amin pon mula lar fikir macam mana nak kenakan diorang...fikir punya 
fikir punya fikir....last2 amin kata kita potong cili api halus2 pastu masukkan dalam sardin
ngan telur goreng.....heheheheheh..

cukup je masa nak makan....aku ngan amin kejutkan diorang....nasib 
baik semua senang bangun....sebab dalam rumah ni..aku sorang je susah nak dikejutkan....
sampai atuk kata kat aku....hang ni kalau letak bom kat hang pon memang tak bangun.....
heheheh....nak buat macam mana kan....time tu tengah mimpi mak...hahah...sebab tu tak 
bangun tu....*_^...dah lari tajuk ni....heheh....ok2..pukul  berapa tah masa tu..tak ingat..time
tu semua dah bangun...dengan muka tak bersalah...diorang pegi basuh muka,,pastu duduk
terus makan...haaaa.....masuk je lauk tu dalam mulut....semua muka dah lain....hahahah....
padan muka....sape suruh aku ngan amin masak....kan dah kena...time
tu semua tension....sambil makan sambil usha aku nagn amin...amin pon satu..yang gelak
tu nape....kan dah kantoi....hahahah...kelakar giler tengok diorang makan....last2 sekali aku
ngan amin kena balik...time pagi jew...perut dah meragam..hahaha...nak kenakan orang
tapi kena kat diri sendiri balik.....time tu tandas lar jadi tempat mengadu nasib....padan muka kitorang balik....

pagi tu g kelas...ngantuk giler...nak kenakan orang punya pasal...sampai
tak tido....balik je kelas..tido sampai pukul 6.30...hahahahah...puas giler....diorang bising 
giler kat aku....*woi wan,,ko tido ke ko mati...hahahah....nak buat macam mana...dah ngantuk sangat....heheheheh....aku terus bangun pegi basuh muka nak tolong atuk masak...sampai
 hati atuk halau aku....atuk kata..hang ngan amin tak boleh masak...bukan nak masak elok2...
hahahah....aku ngan amin memang dah rancang tak nak masak dah lepas ni...malas...tu 
yang kenakan diorang tu.....

best giler harinie.....hahahah...sory yew semua....bukan selalu dapat
makan pedas kan....kadang2 je....sahur jap g..atuk yang masak....heheh...boleh tido jap....
aku janji tak tido mati...korang kejut je....mesti bangun punya lar....heheheh....nak tido lar....
ngantuk giler.....@_^

2 comments: